Lördag

Tidig morgon blev det idag, uppe vid nio redan, sen bar det av in till stan med pappsen. Mot busfabriken bar det:P Hade lovat att vara barnvakt åt gullungarna My och Adam:) Så där gick hela min förmiddag och kan ju inte säga annat än att det var riktigt skojjigt att leka :D Efter det åkte pappsen och jag in till stan för att inhandla de sista julklapparna (dock har jag några småsaker kvar ännu). Nu är även min jobbperiod över på Releasy för denna gång iaf:P Kommer sakna alla goa vänner på jobbet tyvärr:( Finns en himla massa godingar där! Som tur är får jag i alla fall träffa mina bästa tjejor en gång till innan jag åker:) :) Sen kommer ju dom och besöker mej i Usa med, jätte jippie på det:D
Nu dags att laga lite mat tror jag:)





I don´t care, and I´t just feels so good!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0