Onsdag!

Räknar ner dagarna nu!! Endast 3 dagar kvar på jobbet =) =) =)
Dagen började riktigt bra idag i alla fall. Satt och åt frukost när pappa ringde och fråga om jag skulle med in och kolla på handboll, oo javisst ville jag det:) Blev att snabbt byta om och åka! Sen bar det av till linköping och träffa bästa Tanja:) och nu sitter jag på jobbet och väntar på att timmarna ska gå typ :P

Helgen har jag ju inte hunnit skriva om än, men den vart i alla fall riktigt lyckad:) riktigt mysig söndag och filmen var ju suuuperbra=) ojojoj, vilka söta pojkar det finns ;) Måste göras om snart igen tycker jag:)

Har även bokat tid till ambassaden och fixat med ALLA himlans papper till usa nu, så den 28:e januari bär det av upp till sthlm och ambassaden. Bara att hoppas det går igenom som min host-mom sa igår (A) :P 

Nu ska jag nog se till att jobba lite här innan lunchen:)


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0