Tisdag

BARA 2 dagar kvar nu:D Oj vad tiden springer iväg nu! Idag har granen blivit klädd och man har fått lite mer julkänsla iaf:) Härligt med en massa snö med, vet inte när jag upplevde en vit jul sist:P Alla julklappar är fixade och klara, måste bara se till att slå in alla nu:) Men det få nog vänta till imorn! Ikväll blir det nog att titta på basket, sen måste jag ju hinna träffa min oerhörtsaknade fialutta<3 som äntligen är hemma nu! :D
Ska även se till att boka hotellet till sthlm när jag ska dit nästa vecka så det är klart:)

Usch och fy! sitter o pratar med henrik på msn här o fick precis höra om en som stackars tant som vara nere hos släkten i lkpg och skulle fira jul och precis hade vart o handlat julklappar och halkade i en trapp och dog! :(
Fyy vad hemskt! Så akta er nu alla nära och kära se till att hålla er på benen!


:) Everything is just great! And I like it soooooo :)

/J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0