Torsdag (NYÅRSAFTON!)

tjolahopptjolahej:) Nu var det ett tag sen jag hunnit skriva någe. Har hunnit vara i stockholm och fixat mitt visum nu i alla fall samt shoppat en himla massa (jag som inte skulle ha något speciellt)! Jätte mysiga dagar i stockholm var det iaf<3 Flygbiljetten har även kommit nu och det mesta verkar faktiskt vara klart.. ELLER skoja lite! Har inte ens tagit fram en enda sak till packningen än, hur ska man kunna packa ner sitt liv för ett år i en endaste fjuttig liten resväska? :O jag tror det kommer bli ganska jätta svårt faktiskt:P Men idag är det ju hur som helst nyårsafton och då kan man ju inte tänka allt för mycket på vad man ska packa o dittan o dattan. Vi får lämna över det bekymret till imorgon?? eller kanske lördag:P Nu är det dags att börja fixa sig tror jag så man hinner bli klar i tid för en gång skull:)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0