Onsdag

ÅÅ jag blir galen! 26 november 2009 blev till en av dom bättre dagarna i mitt liv har jag just insett:P bättre sent än aldrig.. Hur kan man haft så fel?! :(
Tur att det finns änglar också i alla fall:) annars vet jag inte vart världen skulle vara på väg nu..
Nog om det! Over and out! :D
Var på Kennys minnestävling igår, lite småkyligt måste jag säga men får väl vara glad att vi slapp snö! :O :P
Man blir ju inte direkt piggare o gladare när man tittar ut genom fönstret nu o ser hur det regn/snöar ute..hoppas på bättre väder framåt helgen! :)
Jag behöver ha fredag nuuu!!!!! :D

Nu till dagen DET! Hittade precis en gammal dagbok som jag var tvungen att läsa igenom och jag kan inte säga annat än att jag längtar tillbaka till det där..härliga tider och en himla massa minnen som väcks till liv :)
Annars blir det nog att träffa Lindah en sväng snart och sen försöka göra nåt åt den där himla deklarationen som jag ser varje dag men aldrig förstår vad jag ska göra med :P Får be mammsen oc hjälpa mej sen tror jag.. :)


How can anything so right be so wrong...
And the reason is because I was blind
!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0