Onsdag

Hejhopp!
Just nu sitter jag och funderar på varför man ska deklarera..?? Det är ju bara trist och tråkigt och så finns inte alla papper heller:S Borde det inte finnas nån som kan ha koll på det där åt en istället! Vet att jag ska samla alla dom papprena som man ska ha i en speciell pärm till nästa år i alla fall..nu är allt huller om buller med alla andra miljontals papper man får under ett år, JIPPIII!! :D Men jag är inte bitter, nejnej.
Ska snart in och hämta mormor och morfar, så får väl be mormor om lite hjälp kanske(A)

Igår var jag i alla fall i Motala och kollade på elitseriepremiären:D (Det var sjukt mycket roligare än detta måste jag tillägga!) Dock förlorade varagrna men det var ändå en riktigt bra match med många spännande heat:)
Äntligen är det igång nu i alla fall och förhoppningvis var det ju inte enda dagen denna vecka det blir speedway:)

Sen var det ju valborg på fredag med.. frågan är vad som händer då!? Jag hoppas i alla fall på att jag mår bättre då än vad jag gör nu och att denna nedrans förkylning har gett sig tills dess.."/
Nu är der dags att gå ner och hänga tvätt och sen återgå till deklarationen, eller nej just det, papprena hittar jag ju inte i alla fall:P  





Nothing is for real,
And You know it, You know it

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0