Onsdag

ÅÅ, nu längtar jag en himlahimla massor till helgen:) Bara två dagar kvar sen bär det av till vetlanda och första speedwaye för i år, ÄNTLIGEN! :D
Kommer nog kunna bli en riktigt lyckad helg.. =)
Tiden har gått så himla fort nu fram till denna helg..o har inte hunnit med o skriva på länge känner jag! Denna vecka har det inte vart mycket jobb, men ändå har jag lyckats haft fullt upp hela tiden känns det som..
Sista ansökningsdagen till och plugga i höst var idag, så nu är allt klart med det! Hoppas jag har valt rätt nu..:O Men först och främst ska jag ju komma in:P
Äntligen känns det som våren har kommit nu i alla fall.. gör en mycket piggare och gladare
SOLSOLSOLSOLSOLSOLSOL=melike!    =)
Dags att börja packa till helgen med, känns som det komemr att sluta med att halva garderoben är med när man inte vet hur vädret ska vara..o så beslutsångesten på det med! (Y)




/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0