Torsdag

ÅÅ nu är det bara en dag kvar tills jag åker:D ska blir så himlans skojj!! Idag blir det att packa för fullt och se till att allt kommer med:P ska träffa pappa en sväng och fika också :)
Sen när jag kommer hem har det redan hunnit blivit 12 december, vilket betyder att halva tiden fram till julafton har gått :O :D :D då blir det in till stan och fixa med dom sista julklapparna, pynta, baka lite lussekatter kanske, äta pepparkaksdeg, äta julmat, slå in paket...ojojojoj vad mycket det blir! sen har jag ju fått veta mitt första antagningsbesked nu under tiden jag är borta med så jag kanske har fullt upp och fixa inför skolan med =) :P
Jaja, en dag i taget :P Nu väntar lite frukost.. skönt att jag hunnit blivit frisk igen innan jag skulle åka..fick ju en liten släng av maginfluensa i måndagsnatt! "/ usch o fy!! tur det gått över nu iaf :)




/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0