Alla<3dag

Vill börja med att säga GRATTIS till min kära mamma som fyller år idag!! =) Det var första (och absolut den sista) födelsedagen som vi inte firade ihop!

Jaa inte hade man stora förväntningar på denna dag i alla fall.. denna dag ska vara en mysdag som ska spenderas med dom bästa! riktigt så blev det ju inte.. Men får vara lite glad i alla fall, har ju fått en alla<3dag present iaf :D hihi!
Det sämsta med dagen var väl dom timmarna jag var tvungen att jobba:( Ge mej en unge som är hungrig och grinig redan innan dom åker, TACK!
Annars har dagen sett ut ungefär såhär:
*en sväng på nåt museum, ojj vad road jag var!
*åkte in till boston, åkte amerikans tunnelbana för första gången:P riktigt coola stoppknappar måste jag säga, dom hade vi roligt åt:p
*fika
*film
*jobba
That´s it!
Nu soooova!!                                              
                                                     
 
                                  Mammi :)

                                                  

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0