Lördag

Jahaa, då har man ätit american panncakes! :) Och fråga mej inte varför, men jag valde att ta de som var lite nyttigare..mammas alla ideér har nog fastnat där nånstans:P Men måste ju säga att jag har gjort det en gång och det röcker för mej! Även här är de svenska bättre :D
Sen imorse när jag kom ner hade jag fått paket och ett alla<3dagkort med posten(bättre sent än aldrig).. späännande! Och paket var mumsfillibabba och innehöll många godsaker kan jag lova;) Tacktack=)
Kan komma in lite bilder på allt senare..men nu kurrar magen så dags för lite mat tror jag :)

/J

Kommentarer
Postat av: Bella

sv; Ja han kanske inte brukar vara blyg mot andra men om man finner intresse för någon brukar de ju bli så att man blir blyg. (a) så vi får hoppas att det är så! :)

Nae inga gemensamma kompisar tyvärr :/ annars hade ju det varit bra - för nu då det bara kommer vara han och jag kommer det ju bli lite stelt till en början. :/ :P



Jaaaa jag tycker också att vi sa fika! Det ser jag fram emot mycket! :D:D

Puss & Kram i massor på dig sötnos! :) <3

2010-02-21 @ 12:44:58
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Postat av: Bella

btw; jag skulle också vilja äta american panncakes till frukost någon gång - dom verkar så goda! :)

2010-02-21 @ 12:46:45
URL: http://caandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0