Lördag

Oooh dagen DET var äntligen här! :D Kan bara säga en sak än så länge... looking good, hihi:)
Har hunnit med rätt mycket idag, men ändå inte känns det som! Jaja ganska många tankar/funderingar som blivit klargjorda, kanske därför:) Sen fick man ju den roliga nyheten att man måste hoppa in o jobba imorn med.."/ men det skulle bara bli NÅGRA timmar sa Adam..hmm dock har jag redan jobbat mina timmar denna vecka meeeen snäll som jag är så sa jag ju självklart ja iaf! (Stupid me tänker jag nu)
Ska i alla fall hinna med en fika imorn som redan är planerad:) Får vi väl ta tag i jobbet efter/innan den bara!
Nej nu kanske man ska fixa till sig lite inför kvällen:)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0