Måndag

Nu är det dags att börja packa! :) Yeeaaaahh:D
En väska är klar, nu är det bara den stora väskan kvar, känns som det finns gott om plats men kanske inte ska säga för mycket nu innan jag testat och vet säkert att allt kommer med!  
Har i alla fall jobbat hela dagen idag, har fått skjutsat in och hämtat annica från hennes jobb för att jag skulle kunna ha en bil och åka med till Filippas class idag..så tiden har faktsikt rullat på ganska snabbt idag:) Och tro det eller ej men jag hittade faktiskt och körde bara fel EN endaste gång på hela dagen! :D
Ska försöka hinna packa klart allt nu så jag kan kolla på the bachelor ikväll, kommer tyvärr missa finalen som är nästa vecka..:( Meeen men sånt är livet! 
Sen ska jag ta en vaaarm dusch och längta till imorgon mer än någonsin:)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0