Måndag

Helgen är över! :( Har haft en toppen helg i Pittsburgh at Evelinas place:D
Flyget gick vid 2pm i fredags o sen var jag framme vid 7.. Då blev det hem och fixa ordning oss för att sedan åka in till Pittsburgh och träffa två andra au pairer, från tyskland! Sedan fortsatte Eve och jag våran tripp in till staden där vi tillbringade kvällen/natten..Riktigt skojjigt bortsett från vissa sugproppar ;)
Lördag spenderades sedan på Robinson´s, en stor mall, där det gjordes en hel del fynd! SÅKLART:D
Sedan kom kvällen och vi hade lite beslutsångest över vad vi skulle göra.. Det slutade i alla fall med att vi hamna på någon slags fest mitt ute i nånstans:P MEN det var efter många turer hit o dit vi äntligen kom dit! Evelinas bästa vän är nämligen hennes GPS.. den försökte köra in i en bergvägg med oss, tyvärr gick vi inte på det, så GPS:en prövade med att föröka dränka oss i vattnet i stället, men inte det heller funka! Tyvärr ;)
Nog om denna GPS, vi lyckades även hamna på ONE WAY 2 ggr! och till våran förskräckelse åkte vi åt det hållet man inte fick :O oh my god, oooh my god!! Tror egentligen det också var GPS:ens fel på nåt sätt......
Söndagen blev till en riktigt slappardag bara:) Hann med att stanna till och inhandla lite smågodis (gud vad jag har saknat det!! och gör det fortfarande för det är inte alls lika gott som hemma i sverige och så har dom inte saltlakrits heller:( baaaaaaad) på vägen till flygplatsen bara! Sen på kvällen bar det av till Boston igen:(
Och får väl tacka min mamma för att jag också lyckas dra till mej alla muppar (A) snällt att du delat med dej av den egenskapen lixom! Jaja, glad att jag klarade av att flyga helt själv, har inte lyckats göra ett enda fel på dom här fyra flygtillfällena denna helg :O känns nästan lite overkligt! Trodde det skulle sluta med att jag missa ett plan, eller gick till fel gate eller kom på ett flyg till Antarktisk eller nåt..Men nej:) hihi, kanske beror på att jag inte har min mamma med mej, för då händer det alltid nåt! :P
Nu är det time to sleep, BARA 4 dagar kvar på denna vecka!


One way or another, I'm gonna find ya
I'm gonna get ya, get ya, get ya, get ya


/J

ps, Bilder kommer från helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0