Onsdag

Har precis tagit en lååång, vaaarm och skööön dusch nu! Det var välbehövligt:) Hela jag var full med en massa gröt o välling och allt möjligt slemibemm från Filippa:P
Nu ligger jag o kollar på american idol och funderar på om man ska titta på andra avenyn efter eller inte.. känner mej riktigt trött just nu, men vet ju att jag inte kan somna sen iaf när jag väl försöker och vill! :(
Imorgon kommer Annica hem igen efter hennes lilla resa, då är det dags för ett litet samtal med henne om allt..åå vill inte:( Hoppas att hon inte kastar ut mej på direkten bara:P
Och den omtalade snöstormen, som orsakat att alla skolor var stängda idag och mesta dels av folket hållt sig hemma och stannat inomhus, är heeelt förskräcklig!!!!!! HERRE GUD, har inte vart me om nåt värre alltså..
NOT :P det började typ singla ner några småsmå flingor mitt på dagen och sedan framåt eftermiddagen började det snöa liite mer men mesta dels var det snöblandat regn som kom ner..o det ligger ett tunnt lager med snö ute på gatan nu! Så ojoj vilken förskräcklig snöstorm.. haha =) Undrar vad dom skulle kalla det om det var som i sverige:P

 
Bara för att du kan vara riktigt sööt!

/J

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha bebiiiiisss :) :)

2010-02-12 @ 18:34:20
Postat av: Jessica

jaaa rätt Sofie:D det är en beeebiiiis, hihi:P

2010-02-13 @ 01:06:30
Postat av: Sofie

men en söt liten sådan :)

2010-02-14 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0