Onsdag

Hmm, imorse när jag vakna kändes det som jag var i fjällen eller nåt..:P här har det ju nästan kännts som vår i ett par dagar med riktigt skänt och vackert väder:) och så bara helt plötsligt! utan förvarning, vaknar man upp i världes snöland.. Förra gången det skulle komma snö stannade ju typ hela usa upp! och det var det enda dom pratade om på tv! Men detta var en riktig suupriiiise
Men fint var det ju faktsikt:)


Dagen har sedan spenderats med Filippa för ovanlighetens skull;) (Tänk vad skönt det ska bli att få vakna upp utan en unge skrikandes nerifrån varje morgon snart..)
Har tittat lite på os idag, skidor, men svenskarna var ju inte alltför bra tyvärr! "/ sedan hade jag gärna kollat på hockeyn men nu är vi ju i usa och där visar man bara saker som har med usa att göra..hmm! så fick bli andra planer under kvällen istället:)
Imorgon ska det bli en heldag i Boston, tjohoo=) hoppas jag hittar tillbaka till Newton på nåt sätt sen bara..:P
Biljetten är bokad nu med :D Klockan 11.20 am landar jag i stockholmia på onsdag =) =) =) =)

/J

Kommentarer
Postat av: Bella

sv; Hehe jo killar är verkligen speciella - Nja inte dirket träffats inte mer än på hans träningar och så men då visar han intresse för att lära känna mig - han ler alltid då han får syn på mig , han hälsar ALLTID och tittar ofta på mig - han försöker även öppna en konversation nästan hela tiden! :) Men sen då vi snackar på msn eller så så är han smått seg.. jag har ju gett förslag om att ses och ibland verkar han inte så haj på det. Men det kanske är ett sätt att visa att han är blyg? vad vet jag (a)

hihi tack så mycket! (a) Jag blir så glad då du säger så - det är inte ofta jag tar åt mig av vad andra tycker men då du säger sånt där blir jag verkligen jätte glad - och inser att jag kanske också har något extra!

Du är bäst bara så att du vet de! <33

2010-02-18 @ 13:00:32
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Postat av: tanjja

haha jag dööör av lycka att du kommer hem igen jag har aldrig mått bättre!! har saknat dig varje sekund o minut sen du åkte!

2010-02-20 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0