Onsdag

Man blir helt snurrig och veckovild här nere..vakna idag och hade inte en aning om vad det var för dag! :O
Tur att man har datorn så man kan kolla:P hjälp!
Dagen idag har vart lika seg som alla andra, har vart på sjukhuset med Filppa på rutinkoll och så fick hon två sprutor med.. gissa om hon var grinig sen? JAA mer än vanligt, trodde knappt det gick men joo då, nu vet jag att det går!! Vet inte om man ska se det som en positiv eller negativ sak:S
Har precis tagit ett varmt och skönt bad nu och tittat på american idol ikväll..Nu blir det att krypa ner i sängen:) DOCK ska jag vända upp och ner på allt i min säng en gång tll för att försäkra mej om att det inte är några mer bugs in here!! Hitta en liten rackare (eller den var inte liten förresten!) i min säng idag igen..usch och fy!
Imorn skulle jag tydligen börja tidigare med + sluta en timme senare med..hmm hur nu det kan gå ihop sig:S
Bäst och försöka sova nu i alla fall..är ju inte min bästa grej just nu tyvärr: så jag vet ju hur det kommer gå( hur mycket jag än vill!! Men det är mycket man vill här i livet :P

Tänk om jag vaknar upp inatt och det första jag ser är en sån här! :O

Blääää!! Skulle hellre ha sällskap av nån annan än han måste jag säga..

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0