Söndag

Idag har det vart en sån där riktigt typisk "tråk" söndag!
Sov ganska länge, välbehövligt!! Sen har jag städat, plockat med alla saker och börjat packa lite smått, tvättat och tagit en lååång promenad ute i solen:) Inga roliga saker direkt, men det måste ju göras! Och packa var ändå riktigt skoj för nu börjar det kännas på riktigt att jag ska få komma ifrån det här snart och komma hem till det jag vill:) Har haft många skojiga konversationer med er där hemma idag, ni är bäst:) Tror allt kommer bli super bara jag får komma hem!!
Nu funderar jag på om det ska bli någon mat här idag eller om dom kanske redan ätit utan mej? klockan är i alla fall nio nu och jag är hungrig!! Får ta och kolla upp det tror jag..


Everytime I think of You, I just can´t stop smiling
:)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0