Söndag

Äntligen är man "hemma" igen..(I det hemmet jag spenderat mest tid den senaste månaden i alla fall, inte i det hemmet som jag skulle vilja vara)
Denna helg har vart... jaa, stundtals rolig/intressant:P men mesta dels bara riktigt tråååååkig!!!!
Vi började våran resa uppåt i landet i fredags kväll, och tillslut var vi framme i Main, trött och seg som bara den efter typ 3½ timmes bilfärd var man! Men jag har nog hamnat hos familjen party..För det var bara cheka in på hotellet för att sedan byta om och bege sig till nåt party som vi bara var tvugna att checka in enligt dom..Okej, huset var gryyyymt där festen var..det var 3 våningar och varje våning hade minst 5 STORA rum, och dom var verkligen stooora med! Och eftersom huset var till uthyres var varje rum inrett med en suuperstor dubbelsäng och några små möbler bara, hur mysigt som helst:) Så det var en himla massa blandat folk där som hade hyrt detta hus bara för denna helg då. 
Dagen efter, alltså lördagen, var det sedan dags för sjävla saken som vi åkt upp för! Någon slags tävling där man åkte nån typ av kjälke nerför en backe och ut på isen på snabbast möjliga tid..och för dom som åkte var det säkert skoj, men för oss andra som bara stod och väntade i timmar på att få se grabbarna åka, var det inte lika roligt!! Jag frös som bara den och var allmänt uttråkad hela dagen..MEN tillslut blev det bara för trist så Lydia och jag bestämde oss för att åka skidor i stället:) vilket var betydligt roligare!! Hur kallt det än var o sitta i den där sittliften upp till toppen..Efter alla timmars väntan var det i alla fall äntligen deras tur och själva racet var över på 9 sek!! VÄRT, eller inte...
Tillbaka till hotellet bar det sedan och en varm dusch väntade.. mmmmmm:D På kvällen blev det att gå ut och äta till en början och sen...jaa partyparty again! Man kan ju nästan tro att dom lever tonårslivet och glömt bort att dom har en liten 4 månaders bebis! Eftersom vi i torsdags var på fest med Adams skola var detta 3:e dagen i rad..
Jaja, vi begav oss i alla fall hem idag och Annica och jag åkte och handlade lite mat när vi kom hem, och nu har vi spenderat en helkväll framför tv:n och kollat på superbowl =)  

Main


Här spenderades första natten, bytte dock ner mej rejält till andra natten då jag sov på en luftmadrass som inte hade det minsta lilla luft kvar morgonen därpå..Undrar varför? :P


Grabbarna grus


Racing


Skidbacken

 
Yummie! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0