Tisdag

åå jag bli galen! hela inlägget var klart o sen försvinner det, hmm inte kuuul:(
men men, mitt inlägg tidigare idag skulle jag ju beklaga mej över att jag inte fått äta nån semla idag! lixom rubriken blev fettisdag, men sedan försvann tankarna bort på annat och funderingarna om semlor var borta lika snabbt som dom kom! men så kom dom tillbaka nu när jag såg en bild på en precis:P har kommit fram till att det är verkligen nåt jag vill ta igen när jag kommer, lite i efterskott sådär:)

Annars är tillvaron ganska densamma som när jag skrev förut..ligger i soffan med en söt liten prick sovandes på bröstet, skillnaden är väl att jag har slutat nu (för flera timmar sen egentligen) och att jag själv ska få gå och sova snart! :D för tillfället så drömmer hon så hon börjar gråta rätt var det är, men vaknar inte och slutar bara helt tvärt sen med!

                                

/J

Kommentarer
Postat av: Bella

sv; ja det är det - vi gör framsteg i bårat pratande men ibland känns det inte som om har finner något intresse av att prata med mig xd<3

2010-02-17 @ 16:00:43
URL: http://caandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0