Tisdag

Okeeej, dagen igår var riktigt illa! Den blev ju inte direkt bättre när man inte fick sova mer än några få timmar under natten heller "/ Filippa var helt tokig och höll hela huset vakna mestadels under hela natten..Inte konstigt att både hon och jag somnade i 3½ timme i soffan imorse..
Dagens bästa (som gör mej liiite glad idag iaf), var att jag ÄNTLIGEN hittade det jag letat efter på victoria´s secret..har nog vart inne i fem olika butiker sen jag kom hit nu o letat! Men nu sååå :D
Imorgon ska det bli snöstorm här så vi får väl se om man kan ta sig ut ur huset imorgon ens!! Dock brukar det låta som världens super mega grej och som att det ska bli värsta ovädret, och sedan visar det sig bara handla om en vanlig snöig dag hemma i sverige typ! Men det återstår att se imorgon hur det hela slutar..

/J

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0