Torsdag

Veckan går sakta men säkert mot sitt slut!! Det gillas:D
Idag har det vart superfint väder här så blev en låååångpromenad ute i solen:) Som avslutades med en god chai latte, mums!
Till middag åt vi idag köttbullar (färdiggjorda från IKEA) och potatismos och brunsås! Och även om det inte var hemmagjorda köttbullar och att jag hade gjort potatismoset så var det en av dom godaste måltiderna jag ätit i detta land sen jag kom.. Det säger nog ganska mycket om hur maten är här:P haha
Har precis kollat på greys nu och snart blir det att krypa ner i sängen och ladda inför sista jobbdagen denna vecka..

Och längtar jag till lördag? ehm jaaaaaa, men är jag nervös? JAAAAAA!!!!! =)



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0