Fredag

Jahaaa, nu sover lilla Filippa så nu är det lugnt och skönt:) Har vart ute o gått med henne en sväng och som tur är hitta jag tillbaka igen:D Är inte som min morfar som går vilse i lilla åby, haha:P Har haft lite skype prat med mamma och mormor och morfar idag:) Saknar cirkusen där hemma när man får höra allt! :P
Undrar vad man ska hitta på i helgen då..vi pratade igår om att gå och kolla Avatar i 3D nu i helgen, det låter ju rätt skojj=) Sen måste jag nog ut och träna lite på att köra bil om jag ska kunna åka till Filippas lektion på måndag, helt själv!! jösses undrar hur det kommer sluta:p
Det bästa med den här dagen är att det "bara" är EN vecka kvar tills jag åker och hälsar på evelina=) det är det jag längtar till mest just nu!! kommer blir superskojj:D
Nu är det dags att återgå till mina sysslor, har nog en hungrig liten prick som vaknar upp snart! och bäst för henne att hon tar nappflaskan då! annars kommer denna eftermiddag inte bli rolig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0