Måndag

Första dagen på denna vecka är avklarad! Var iväg med Filippa idag och vi kom hem helskinnade båda två:) Hittade till och med utan gps:en.. ;O goodie! (kanske var tur det för jag kom inte ihåg adressen dit jag skulle iaf:P)
Nu börjar jag bli hungrig så hoppas på mat snart:) Adams bror är här just nu så vi ska äta middag ihop ikväll!
Trött som bara den är jag med:( kunde verkligen inte somna igår! det snurrar en himla massa tankar där uppe just nu...kanske sömnlösheten kan bero på det, med andra ord kommer de problemen att fortsätta i sådana fall:(

Denna låt gillas väldigt mycket just nu, Give a little bit:) man kan ju undra varför...

Give a little bit

Give a little bit of your love to me

I'll give a little bit

I'll give a little bit of my love to you

There's so much that we need to share

So send a smile and show you care


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0