Måndag?

Ehhm, veckovild? JA! Men måndag ska det vara idag i alla fall:P
Det är 1, en, one, uno, ein vecka kvar tills jag åker idag!!!!!!!!!!!!!!! :D:D
sitter och funderar på om jag verkligen inte borde ta tag i att fixa mitt projekt och det nu..dom andra tjejerna verkar varit duktiga och redan vara klara med det! :P
Packa kan ju vara bra att göra med, ligger typ två pyjamasar framme på soffan och en bok jag fick i julklapp..tror dock det är lite till som måste tas med! Slutar garanterat med att jag inte ens får plats med allt "/
Det får bli ett senare bekymmer iaf:)
Idag har det i alla fall vart en rätt lugn dag, träffa Linda en sväng bara:) Igår hade Sofia, Linus och jag en "filmkväll" som resulterade i att vi hade sett 0 filmer när klockan var kvart över två eller nåt! Men roligt hade vi i alla fall:)
Nu blir det nog att ta sig in til sängen snart och krypa ner där.. :)
/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0