Söndag

Finally!!!! Har haft en himla massa att göra så har inte riktigt haft tid att skriva här än.. Men nu är jag i alla fall i USA och framme i Boston:) Allt är jätte bra än så länge här..kursen i NJ är avklarad! Den var riktigt boooring och onödig:P Vem kan inte lägga ner en liten bebis i en spjälsäng? Men kul att träffa alla gorls from sweden i alla fall:D Kul att man fick dom roligaste rumskompisarna med (från Brasilien), dom kunde inte prata engelska alls typ och vi hade typ fight om hur varmt vi skulle ha det inne i rummet! jag hade den på runt 20 grader, men varje gång jag gick ut ur rummet eller somnade höjde dom temperaturen till typ 28 grader!!!! höll på o smälta bort in there. Men men, nu har jag ett eget rum där jag kan välja allt själv :) Ska lägga in lite bilder senare och berätta mer om allt som hänt. Men nu ska jag börja med att skruva ihop alla mina nya saker som vi köpte på ikea idag:) sen blir det att äta tacos:D Yummie=)  

/J

Kommentarer
Postat av: BellaKromner

Lyx med egna nya möbler! Hehe =)

2010-01-18 @ 16:22:47
URL: http://candyylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0