Söndag

Idag har det varit en riktigt super bra dag :)
Började med att "övningsköra" lite:P först i min lilla röda bil som jag kommer åka mest med! och sen i deras nya fina audi =) ojojoj säger jag bara:P Annica berättade att hon brukar vara med om minst 3 saker varje dag där man riskerar livet! Och jag kan inte mer än att hålla med om det efter den turen!!! folk kör som galningar ju, och vaddå stopptecken? väjningsplikt? röd ljus? hastighetsbegränsning? Men vi kom i alla fall hem hela och med livet i behåll denna gång;) Sen tog vi en tur till en stor mall där det shoppades tröjor, skor och smink :D
Sedan var det dags för min lilla "blind date" :P Har börjat pratat med en annan au pair som bor en bit här ifrån så vi bestämde träff för en fika:) Himla skojjsigt var det, skönt att prata av sig lite granna:)
Nu väntar min stora sköna säng, måste ju orka upp imorn när mitt roliga arbete börjar:P känns såååååå lockande när man hör henne skrika där nerifrån redan nu!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0