Söndag!

okeej, 8 timmar kvar! sen lyfter planet!!!! ojojojoj, vad nervöst det börjar bli. Sitter på hotellrummet med alla tre väskor framför mig och funderar på hur mycket jag glömt och vad jag egentligen har med mig:P
Men tror nog det löser sig, har i alla fall hittat vart jag ska gå imorgon bitti :) alltid något! hoppas jag hittar mina kära reskamrater där då bara:P sen blir det två timmars flyg till frankfurt, vänta där i fyra timmar, och sen vidare till new york som tar ungefär 9 timmar. Så är framme vid fyra tiden (new york tid). Då bär det av till vårat Hilton hotell och sen får vi se hur mycket mer vi orkar den dagen:) Ska bli himla skoj att äntligen komma iväg nu i alla fall..Kommer ju dock sakna alla mina nära och kära här hemma, men! jag kommer ju hem igen sen:)
Nu ska man kanske försöka att sova nån timme eller så:P Nattinatti.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0