Måndag

Sooooool idag:) helgens väder har ju inte varit alltför skojjigt, men nu äntligen är rätt väder tillbaka:)
Blir att snart gå ner och äta lite frukost, sen kommer Lindah förbi en sväng:) idag ska jag smida lite planer med henne tror jag ;) men det vet hon inte om än! :D kul kommer det att bli i alla fall, det vet jag! (Om hon nu går med på det, haha)
Sen blir det att jobba i alla fall två dagar denna vecka:) skönt!
Har sökt mina utbildningar till hösten nu med :) hoppashoppas på att det blir som Tanja och jag vill, det skulle bli toppen allting! :) Längtar faktiskt efter att få börja plugga igen nu:P får se hur länge det håller i sig när man väl börjar sen, haha:P
Vi närmar oss April och våren med stoooora steg nu iaf:D vilket jag har längtat efter länge nu!
Har även beställt en massa kläder som kanske kommer i veckan, alltid lika kul när dom äntligen kommer:) sen kommer säkert hälften inte vara eller sitta bra, men det är ju en annan sak :P
Så tror nog denna vecka kan bli riktigt bra:) Hoppas det går framåt och blir lika bra med andra saker med(A)

 


/J

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska också söka en utbildning i Västerås till hösten :-) Hoppas jag kommer in.. Mamma skickar papperna till USA..

2010-03-26 @ 01:33:04
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: Jessica

ÅÅ, då ska vi nog flytta upp västerås på listan minsann! :) vad har du sökt för utbildning då?

2010-04-02 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0