Måndag

tjingeling=) Nu har man börjat komma in i dom "svenska runtinerna" igen.. och det går lite (inte jätte dock) bättre att somna på kvällarna nu..Ska även jobba första dagen imorn! Ska bli super skoj:) Blev helt kär i en av dom små söta pojkarna första dagen jag var där och hälsa på och alla var super gulliga så det kommer nog bli jätte bra:)
Ska (borde i alla fall) ta tag i att packa upp alla väskor med alla kläder och det i veckan nu, men ska passa på och rensa ur massa gammalt innan så det får plats:P
Hade en super trevlig/rolig/mysig helg med:) Blandat bandat vart det hela, men väldigt lyckad:D
Nu saknas det bara en person som jag inte fått träffa än! som bara MÅSTE ske inom en snar framtid nu!!!!
-TANJA<3
Ska krypa ner i sängen nu snart, blir nog första gången jag sover själv sen jag kom hem faktiskt:P haha=)

/J

Kommentarer
Postat av: tanjja

ja men hallå vi måste verkligen ses!!! fan jag har fullt upp nu men jag måste hitta en lucka tro mig jag ska försöka. saknar dig så jävla mycke!!!<3

2010-03-01 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0