Onsdag

Underbaaar dag idag med:) gud vad glad man kan bli av lite sol...
(undrar om det bara beror på den?)
skulle i alla fall behöva gå ut o lägga mej o pressa i solen för att få lite färg på min kritvita kropp tror jag..men känns som lite för kallt för det än (A) men jag har i alla fall kunnat sitta ute i bara linne på förmiddagen, FRAMSTEG! det börjar närma sej nuu tror jag minsann :)
Ska i alla fall börja fixa ordning mej nu snart, världen bästa TANJA<3 är på väg hit :D kommer finnas så mycket att prata om så vi inte kommer sova en blund på hela natten kan jag tänka mej:P ska bli superskoj att äntligen ses nu i alla fall:) du har vart mer än saknad!!<3
Du får mej att skratta åt allt och hur nere man än är kan du alltid pigga upp än:) hitta en konversation här som jag skrattar åt fortfarande, men tack! jag tror det hjälpte:D
Tanja:ge dig du är för gammal för henne de är inget intressant. släpp de bara!
Han: ne, man måste tänka positivt
Tanjas kommentar till det blev -då ville jag bara sätta ett skott i huvet på han :P hahahaha :)

 
sötnos<3

/J

Kommentarer
Postat av: Bella

sv; ja det tycker jag med! :) <3

2010-03-10 @ 15:53:07
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja Jessica du har rätt ;) sverige kommer näst :-) See you back in Sweden...

2010-03-10 @ 19:02:40
URL: http://ewelinaas,blogg.se
Postat av: tanjja

Guuud så kul jag hade med dig gumman jag saknar dig massor!! Måste hitta på något snart igen det är ju bara en vecka kvar! Du får mig alltid på bra humör hur nere jag än är eller hur ledsen jag än är..du är bäst jessi! <3

haha dom där komentarerna alltså :D

2010-03-21 @ 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0