Söndag

Hallelåjaa:) Ännu en helg över..hur fort går inte tiden just nu? fast det är bra:) har en himla massa roliga saker som jag ser fram emot nu! sen läste jag just detta på facebook:
Spåkulan säger: Nu har du trissat upp förväntningarna. Den här gången gör det inget för det kommer att bli precis så bra som du hoppas på kärleksfronten.
Det låter ju inte fel ;) :D så allt kan ju bara bli toppen verkar det som:P
Helgen har i alla fall vart riktigt bra och skön;) Nu väntar en vecka med inte så mycket planer än så länge.. kan sluta hur som helst:D
Lindah pluttan är hemma nu med o allt har gått bra som tur är:) så imorn ska hon göra mej sällskap när jag ska permanenta mig, vet att jag redan har lockigt men ska göra annorlunda lockar hade jag tänkt! får se hur det slutar:P sen ska jag klippa mej samtidigt vilket är väldigt välbehövligt!!
Nu blir det att fixa lite tacos med mamma o sen ska jag nog göra en ansiktmask och mysa ner mej i soffan tror jag:)


Här är en bild innan lockarna förändrats :P


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0