Torsdag!

Åååå nu börjar det äntligen bli ordning i mitt rum och högen utanför med kläder bara växer! :P Har dock en sida kvar att rensa, så det blir nog mer:)
Sen ska jag in med alla nya kläder också som fortfarande ligger kvar i resväskan(A)
Sitter o pratar planer med Tanja på msn nu:) och det får mej att pirra i hela kroppen och lääängta som bara den!! sooool och värme, JA TACK!
Lite vår här nu i Sverige skulle jag vilja ha med, kommer ju inte kunna bli nån speedway här om drygt en månad annars! :O Hemsk tanke!!
Sen som en gald överraskning fick jag mer pengar för mitt knä igår:D Inte helt fel alls:) Bara välja nåt passande att spendera dom på nu;) haha
Nu ska jag återgå till mitt rum och min rensning! Imorn är det jobb som väntar igen:) Sen är det helg:D wiiiie!!


Am I dreaming?

/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0