Torsdag

Lediiig idag:) Började med en mysig morgon och sen bar det av ut i solen! Ikväll blir det en sväng in till stan och kolla lite tror jag.. så denna dag har vart mer än bra:)
Imorgon blir det jobbet en sväng och äta lite smörgåstårta, mumsfillibabba!! sen till stan o fixa lite saker:)
Imorgon har det ju hunnit blivit helg igen, tiden bara springer iväg just nu (dock inget jag klagar på!) vill ha typ juli nuuuuu:D
I helgen ska jag bara vara hemma i alla fall, har lite planer på en del skojiga saker som ska ske:)
Måste även säga att årets första dopp är gjort, det var redan förra helgen debuten skedde:P Riktigt friskt och uppiggande var det kan jag lova!



Ibland önskar jag att man var liten igen, i den världen fanns inte problem på samma sätt och du var lycklig och glad utan några promisser!
 


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0