Tisdag

Ääääääntligen är mamma hemma igen :D har vart alldeles för tomt utan henne här hemma "/
Fick en massa roliga saker igår när hon kom hem bland annat: skor, armband, en mysig filt och det bästa ut av allt en burberry parfym :D mmmmmm! =)
idag blir det kanske att kolla på alla bilder som hon har tagit och få se alla djur som hon har varit typ 2 meter ifrån :O lejon, buffel, giraff, elefant... :O jisses vad läskigt! haha :)
Har iaf blivit ett helt år äldre sen sist jag skrev nu.. I fredags blev det med min 20:e födelsedag =)
Imorn fortsätter dock firandet och även på söndag :) kul med stor släkt ibland :D
Sen har jag hittat en suuuper fin lägenhet nu i Uppsala som jag skulle vilja ha, men hur kul är det när man får reda på om man kommer in preliminärt den 10 dec typ o det slutliga den 28 december kanske..:S hur lätt är det att få tag på en lägenhet då..och tänk om jag tackar ja till denna o kommer in i väterås då :O ååååh jag bli galen på detta :P när jag äntligen hitta en super fin som jag skulle kunna tänka mej o allt..
Men frågan är ju hur stor chansen är att jag ska komma in när det är 2000 som sökt sjuksköterska i uppsala!?
Jaajaa, vi får väl se..nu är det dags för lite lunch iaf :) sen gå och möta mamma i snöovädret! "/ Btw har jag vart ute o skottat för första gången i år nu..!! brrrrrr!

Ha de king tjingeling :)


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0