Tisdag

Idag har det vart en riktigt mysig dag :) Var inne i stan o träffa sofie och lagade lite smarriiiig mat o kolla på massa gamla roliga bilder:) många minnen som väcks kan jag lova, haha!
sen blev det hem till pappi en sväng efter det.. sen har jag vart hemma hela kvällen o gjort inte mycket alls egentligen..det bara öser ner ute så rätt skönt att bara sitta inne o höra regnet smattra på taket och fönstren:)
Imorn bär det av till bodaborg :D första gången så ska bli massa skoj:)

Helgen som var vart också himla lyckad! 20 årsfest i fredags här hemma (BARA 3 dagar kvar till jag fyller på riktigt nu;) haha!) sen blev det utgång på kvällen..lördagen var rätt seg och tröttsam till en början men sen var det dags igen och då bar det av hem till Philip på 20 årsfest där och sen utgång på det med :) patyhelg kan man sammanfatta det hela med! :D och självklart hade jag min partypingla number one med mej heeela helgen <3

Hade king tjingeling!  :)



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0