Tisdag!

Oojj vad saker det hinner hända i mitt liv just nu på väldigt kort tid känns det som :O både bra och dåliga saker!
Måste iaf bara säga att polen resan vart lyckad till tusen :D så himla roooligt vi har haft :)
Det måste garanterat göras om!!!
Sen har jag hunnit boka och fixat klart allt med min reseledarkurs till alperna i december som ska bli himla skoj :)
Sökt skola har jag gjort med och nu är det bara invänta svar och bärja kolla på lägenhet kanske..
Jobbat har jag gjort en hel del sen jag kom hem och självklart blivit hostig och snorig av alla barn så idag ligger jag hemma under täcket med en kopp te och bara chillar :)
Imorn blir det en sväng på stan för att försöka hitta ett par nya skor till mig.. sen torsdag o fredag ska jag jobba och på fredag kväll blir det en för tidig 20 års middag för mej med mamma och pappa innan mor min beger sig till afrika i 2 veckor o lämnar stackars mej helt ensam här hemma :( :P INTE AVUNDSSJUK ETT DUGG!!

Lite bilder från Polen kan komma senare när jag sitter vid rätt dator.. :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0