Lördag

Jag vill börja med och säga grattis till min vän Linda som blir stor idag :D !!
Blir fest + utgång och fira henne ikväll så snart dags att börja göra sig i ordning och ta itu med det största problemet, -klädvalet!! Nooo idea vad jag ska ha...
Men hoppas och tror det blir en rolitg kväll iaf vad det än blir för kläder :P

Annars har jag precis jobbat klart på mitt förra jobb nu så igår ringde dom från dagiset så fick jag lite nya tider där i oktober :) sen är det dags för polen snart med och i december far jag till österrike :D sjuuukt roliga saker framför mig nu:) Måste ta och välja vart jag vill plugga med och söka till det.. det enda jag vet just nu äör att jag helst av allt vill sjuksköterska i uppsala men där efter har jag ingen aning :P

      
/J

Kommentarer
Postat av: PARTYPINGLAN

jag älskar dig min partypingla!

2010-11-12 @ 22:19:34
URL: http://lindaahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0